Miło Cię widzieć w naszym sklepie! |
SOFT INS SUB SPRINT
InsERT - Subiekt Sprint
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Subiekt
Sprint to system dla
firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego
korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i
wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży
Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i
kontrahentach.
Subiekt
Sprint pozwala na
maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu
interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi
(drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie
sklepem.
System składa
się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia
wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń
zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych
oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.
Dużą zaletą
systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego
poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru,
co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych
zakupów).
Sprzedaż
– najważniejsze
funkcje:
·
identyfikacja
towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania
(po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
·
drukowanie
fiskalne – drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie
sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich
pozycji) po zakończeniu transakcji;
·
przyjmowanie
płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta,
bon);
·
obsługa
urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów
kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad;
·
obsługa ekranów
dotykowych;
·
obsługa
asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
·
obsługa kodów
kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
·
możliwość
udzielenia rabatu lub zmiany ceny, sprzedaż z ceną
otwartą;
·
możliwość
pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
·
anulowanie
pozycji i całego dokumentu;
·
wystawianie
paragonów i faktur, zwrotów ze sprzedaży detalicznej;
·
jednoczesne
wystawianie wielu dokumentów na jednym stanowisku
(multidokumenty);
·
drukowanie
dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
·
w interfejsie
dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy
sprzedaży towarów w paczkach).
Zarządzanie
sklepem – najważniejsze
funkcje:
·
współpraca z
Subiektem GT – importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o
podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży;
·
zarządzanie
asortymentem – stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru,
inwentaryzacja), cenniki;
·
delegowanie i
rozliczanie sprzedawców/kasjerów poprzez sesje pracy;
·
zarządzanie
personelem – nadawanie uprawnień użytkownikom;
·
filtrowanie
wystawionych dokumentów;
·
przypisanie
ustawień każdego stanowiska pracy.